8 Ağustos 2008 Cuma

ŞEKERPARE


ŞEKERPARE
Şekerparenin tarifini bilmeyenimiz yoktur
malzemelerimiz
-yarım paket margarin
-yarıms.b irimik
-yarım s.b pudra şekeri
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
şerbeti
3 s.b şeker
3,5 s.b su
biraz limon suyu
hamurumuzu bütün malzemelerimizi karıştırıp kulak memesi kıvamına getiriyoruz,isteyen biraz hamur ayırıp kakaoluda yapabilir ben denedim çok güzel oldu. Sonra ceviz büyüklüğünde kopartıp ortasına fındık yada ne isterseniz koyup üzerine yumurta sarısı şürüyoruz.Şerbet soğuk şekerpare sıcakken şerbeti döküyoruz AFİYET OLSUN...


1 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayırlı Gunler, Gununuz neseli,saglikli ve bereketli olsun sevgiyle saygiyla vede saglikla mutlu esen kalin Allaha emanet olun.Saygilarimla
Turkiyemizin Basi Sagolsun Sehitlere Allahtan Rahmet Yakinlarina Bassagligi Dilerim, Yaralilara Acil Saglikli Sifalar Diliyorum Yakinlarina Allah Sabirlar versin.Teror Yapanlari yaptiranlari ve sebeb olanlari kiniyor Lanetliyorum.Terorun Dini Dili Irki Milliyeti olmaz ve olamazda bunlarin Allah Belasini versin

SEHIT

Al kanimla dalgalansin bayragim
Bin can verem,vatan kalsin topragim
Vatan sag oldukça bil ki ben sagim
Ahmet sehit,Ali sehit,ben sehit.

Daglar bile soyluyorken turkumuz
Kacabile bu vatandan hangimiz
Nerde dussek orda bizim gonlumuz
Yahya sehit,Seyyit sehit,ben sehit.

Dunya gelse,vatan icin,din icin
Gozum kirpmam bir can icin,bas icin
Derim 'Allah! muzaffer et hak icin'
Resul sehit,Nebi sehit,ben sehit

Alinti:Rivayet Kurban (27.02.2005/pazartesi-SIVAS)
http://www.antoloji.com/siir/siir/siir_SQL.asp?sair=22646&siir=257102

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog